sobota, 17 sierpnia 2013

Cały dzień w domu czyli PaperCat sprząta w szafie o.O

Cześć!

Dzisiaj przesiedziałam cały dzień w domu czyli musiałam zrobić sobie obiad (Krem z pomidorów pychaaa<3).Z nudów posprzątałam w szafie CUD!
Początek był tragiczny wyglądał on tak 
Boże a to była tylko połowa
Olivia taa pierwsze 5min zastanawiania się co mnie do tego podkusiło ale posprzątałam
efekt mnie zadowala ^^

I'm so HAPPY



Mam do was pytanie czy macie jakieś ciuchy na wymianę jeśli tak piszcie w komentarzach
i wysyłajcie zdj ja przy okazji dodam zdj moich ciuchów na wymianę



A na koniec przy czym sprząta Olivia 








5 komentarzy:

  1. Mi również przydałby się porządek w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam sprzatac w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w mojej znalazłam wiele rzeczy o których zapomniałam ;)

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam robić takie rzeczy. :D

    Super blog!!

    Obserwuję i liczę na to samo. :D

    andziawes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń